لیزر صورت

همه چیز درباره لیزر صورت

بهترین لیزر صورت  در کلینیک زیبایی روبا با هزینه مناسب امروزه با توجه به گسترش علم و تکنولوژی پزشکی راه های ماثری برای رفع موهای زائد صورت وجود دارد و لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد صورت میباشد.کلینیک زیبایی رویا لیزر را توسط پزشک متخصص به انجام میرساند .

ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که برای تحقق زیبایی خود به کلینیک زیبایی رویا مراجعه نمایید زیرا که کلیه ی فعالیت ها جهت زیبایی در این کلینیک توسط پزشک با تجربه و متخصص انجام میشود و معاینه های قبلی بر روی پوست و مو انجام میشود.

لیزر موهای صورت

 لیزر موهای صورت

همه روزه موهای صورت باعث شده اند تا زنان و آقایان وقت و زمان زیادی را در آرایشگاه ها برای از بین بردن موهای صورت خود صرف نمایند با مراجعه به کلینیک های زیبایی میتوانید موهای اضافی صورت خود را لیزر نمایید به این ترتیب برای همیشه از شر موهای صورت خود رها میشوید و دائما صورت زیبا و شفافی داشته باشید و برای همیشه از شر درد هایی که برای روش های مختلف باید تحمل کنید راحت شوید در واقع لیزر میتواند برای هر زنی مناسب باشد.ما میتوانیم با تجربه و ارائه ی خدمات خود به شما عزیزان به نحو احسنت شما را همراهی نماییم و زیبایی و پوست صاف و آسودگی را به شما هدیه دهیم بنابراین با ما همراه باشید همچنین میتوانید برای انجام مراحل لیزر به کلینیک رویا مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه ی مطلوبی دست بیابید.

 لیزر موهای زائد صورت

با توجه به اینکه زیبایی صورت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است کلینیک رویا با تمام تلاش و توان خود سعی دارد تا شما را به نحو احسنت همراهی نماید و به نتیجه ی مطلوبی برساند.

لیزر موهای زائد را در بهترین کلینیک با بهترین دستگاه انجام دهید حفظ سلامتی مهم ترین معیار زیبایی است.

هزینه لیزر صورت

 هزینه لیزر صورت

هزینه لیزر صورت در برابر هزینه ی راهکار های دیگر بسیار مناسب تر و مقرون به صوفه تر میباشد زیرا که لیزر تنها روشی است که پس از چند جلسه به طور کامل از شر موهای زائد صورت خود برای همیشه خلاصی میابید پوست صورت بسیار حساس است و استفاده از روش هایی مانند بند انداختن و کششی که روی پوست ایجاد میشود باعث چین و چروک و خرابی پوست میشود در حالی که میتوانید با لیزر و هزینه ی کمتری و بدون عوارض از شر موهای زائد برای همیشه رهایی بیابید.

تیغ های یکبار مصرف ، اصلاح با نخ ، اپیلاسیون ، شمع انداختن و وکس هزینه ی بسیاری از شما میگیرند و وقت بسییاری را از شما گرفته و زمان شما را تلف میکنند اما با چند جلسه لیزر برای همیشه بدون اتلاف وقت و با روشی کاملا سریع از شر موهای زائد صورت خلاصی میابید.در حالی که با لیزر  میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

لیزر صورت زنان

 لیزر صورت زنان

زیبایی صورت زنان از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و همچنین موهای زائد این زیبایی را از زنان میگیرد به همین دلیل است که با افزایش علم پزشکی امروزه با وجود دستگاه های لیزر راه رهایی برای همیشه از شر این موها یه جود آمده است و میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه ی درست و دقیق را به دست آورید.

لیزر برای از بین موهای صورت زنان میتواند زیبایی را برای آنها چندیدن برابر کنند و دیگر لازم نباشد که زنان وقت زیادی را در طول زندگی در دوره های زمانی کوتاه مدت صرف از بین بردن این موها نمایند و بلافاصله پس از مدت زمان اندک موها رشد یابند و دوباره مجبور به اصلاح مجدد باشید زیرا با لیزر برای همیشه از شر موها خلاص شده و و از پوست خود میتوانید محافظت نمایید.

لیزر برای از بین بردن موهای اضافی صورت زنان طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی هستند که با لیزر نمودن صورت خود سالیان طولانی میتوانند احساس پاکیزگی و طراوت را در خود حس نمایند و صورتی شفاف و صاف بدون هیچ گونه مو اضافی در طول زمان طولانی داشته باشند.

لیزر صورت برای موهای زائد

لیزر صورت برای موهای زائد

لیزر برای همیشه موهای اضافی را از بین میبرد این یکی از روش هایی است که امروزه در کل دنیا طرفداران بسیاری دارد و در واقع برای هر زن و مرد میتواند از واجبات باشد این در حالی است که تمام هنرپیشه ها و افراد مشهور و پزشکان از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده میکنند.

لیزر در کلینیک زیبایی رویا با هزینه ای منصفانه انجام میشود و ما محیطی کاملا بهداشتی و زیبا برای افراد مهیا ساخته ایم تا بتوانند با خدمات زیبایی ما با هزینه ای مناسب به هدف خود دست بیابند و رویای زیبایی خود را تحقق ببخشند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

عوارض لیزر صورت

 عوارض لیزر صورت

عوارض لیزر صورت ناچیز و مزایای آن بسیار فراوان است اگر به دنبال راهی برای خلاصی از موهای زائد برای همیشه هستید میتوانید به کلینیک زیبایی رویا مراجعه نمایید.

برای لیزر موهای زائد صورت ابتدا مو و پوست صورت افراد توسط پزشک معاینه میشود و درمان توسط پزشک و تحت نظر ئزشک انجام میشود تا بدون عوارض مراحل درمان طی شود.

مزایای لیزر صورت

 مزایای لیزر صورت

صورت قسمتی از بدن است که زیبایی آن میتواند تاثیر بالایی در زیبایی افراد به خصوص بانوان داشته باشد بنابراین میتوانید برای لیزر صورت به کلینیک زیبایی رویا مراجعه نمایید.

با لیزر صورت میتوانید از شر های اضافی دور لب ، دور ابروها و گردن ،چانه، خط ریش که زیبایی را از افراد میگیرد برای همیشه رهایی بیابید.

همچنین برخی افراد موهای زبر ، سیه و بسیار کلفتی دارند که حجم مو ها روی صورت بسیار زیاد است این افراد هیچ راهی به جز لیزر ندارند تا پس از چند جلسه به صورت کامل خلاصی بیابید.

لیزر صورت هیچگونه عارضه ای ندارد.

لیزر صورت بدون درد است.

رفع موی زائد با لیزر کم هزینه است.

با لیزر پوست هیچ گونه آسیبی نخواهد دید و درگیر نمیشود.

لیزر روشی سریع است و تنها روشی است که میتوانید به کمک آن  قسمت ها و مناطق وسیعی را تحت درمان قرار دهید.

با لیزر تغییر رنگدانه و زخم مشاهده نخواهید کرد.

رفع موهای زائد با لیزر سریع است و وقت گیر نمیباشد.

لیزر دائمی و همیشگی است.

ئس از لیزر نیاز به بستری ندارید.

لیزر به وسیله ی FAD مورد تایید است.

فاصله ی میان هر لیزر چقدر است؟

برای خلاصی به طور کامل برای رفع موهای صورت و جلوگیری از رشد مجدد موهای آن باید در طی حدود 8 جلسه با فاصله ی یک ماه اقدام کنید پس از این مدت رهایی کامل را با طول زمان بالایی مشاهده خواهید کرد.

همچنین با توجه به نوع مو و ضخامت و حجم مو میتواند دوره ی درمانی متفاوت باشد.

لیزر مو صورت باید توسط افراد با تجربه انجام شود و در کلینیک معتبر انجام شود بنابراین برای رفع موهای زائد صورت میتوانید به کلینیک زیبایی رویا مراجعه نمایید.دقت داشته باشید که هر دوره ی زمانی را در زمان مشخص و با فاصله ی مشخص انجام دهید تا نتیجه ی مطلوبی را به دست آورید رشد موها و مجدد رشد آنها در یک دوره وقفه ی مشخص است که نباید اجازه دهید فاصله ی لیزر ها اضافه شود و موهای زائد از دوره و چرخه عبور کنند و رشد مجدد داشته باشند بنابراین هیچ جلسه ای را به تعقیب نیندازید.

نکات در خصوص لیزر موهای زائد صورت

 نکات در خصوص لیزر موهای زائد صورت

قبل از انجام مراحل لیزر صورت خود را با تیغ و یا ژیلت شیو و یا اصلاح کنید.

قبل از انجام مراحل لیزر صورت  عینک محافظی را روی چشم خود قرار دهید.

اگر در قسمت هایی از بدن  احساس درد داشتید از پماد زایلاپی بیست دقیقه قبل از انجام لیزر روی ئوست استفاده کنید.

پس از لیزر دو روز حمام و استخر نروید.

در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و پوست خود را برنزه نکنید.

چه کسانی نمیتوانند لیزر را انجام دهند

 نکات در خصوص لیزر موهای زائد صورت

افرادی که اختلالات هورمونی دارند.

اگر در محل لیزر تاتو، خال ، کک و مک دارند.

افرادی که ایزوترتینویین مصرف میکنند.

افرادی که بیماریهایی مثل لوپوس دارند.

افرادی که باردار هستند.

افرادی که سابقه گوشت اضافه دارند.

افرادی که دارو های خاص استفاده میکنند.

افرادی که برخی بیماری هایی دارند.

افرادی که تبخال مکرر میزنند.

افرادی که عفونت فعال و جوشهای چرکی میزنند.

افرادی که برنزه کرده اند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *