لیزر موهای شکم

صفر تا صد لیزر موهای شکم

ناحیه ی شکم با موهای زائدی همراه است که همه روزه باید برای رفع آنها اقدام کنید که میتوانید صفر تا صد لیزر موهای شکم خود را به کلینیک زیبایی بسپارید.لیزر شکم یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین روش هاست همچنین افراد میتوانند با این نوع روش درمانی برای همیشه و یک عمر مطمئن باشند که دیگری اثری  از موهای اضافی ناحیه ی شکم خود مشاهده نخواهند کرد.

نحوه ی فرایند لیزر موهای زائد شکم

 نحوه ی فرایند لیزر موهای زائد شکم

همه ی انسان ها به طور طبیعی با رشد موهای زائد سراسر بدن خود همراه هستند این موها زیبایی پوست را افراد میگرد و باعث تعریق بدن و بوی نامطلوب میشود و از پاکیزگی به دور است اما راه حل هایی برای درمان وجو دارد که افراد از آن استفاده میکنند .

آنچه ما به عنوان موی بدن در قشر بیرونی پوست می بینیم درواقع حاصل فعالیت بخش داخلی پوست به نام اپیدرم ها در داخل پوست شروع به فعالیت میکنند و باعث میشوند تا شما موها را از خارج پوست خود ببینید نحوه ی عملکرد آن بدین صورت است که سلول های فولیکول های مو شروع به زیاد شدن میکنند و با پر شدن فولیکول ها سلول های پیرتراضافی را به سمت بیرون پوست هدایت میکنند بنابراین در واقع موهایی که افراد خارج پوست خود میبینند سلول های مرده و پروتئینی به نام کراتین هستند.

امروزه با افزایش علم پزشکی در این راستا و شناخت فراید رشد موها دستگاه های لیزر با ایجاد اشعه های گرما زا اقدام به از بین بردن فولیکول های مو مینمایند تا فعالیت آنمهخا قطع شود و سلول مرده را به شکل مو به قسمت خارج بدن هدایت نکند و باعث حذف موهای زائد شود. همه ی افراد میتوانند صفر تا صد لیزر شکم و قسمت های مختلف بدن خود را به کلینیک زیبایی بسپارند.

مزایای لیزر موهای زائد شکم

مزایای لیزر موهای زائد شکم بیشمار هستند و افراد میتوانند با توجه به  نیاز خود موهای زائد این ناحیه را از بین ببرند لیزر شکم برای آقایان و خانم ها مناسب میباشد و افرادی که از روش های متعدد دیگر خسته شده اند و نمیخواهند با تیغ و ژیلت و روش های دیگر دائما اقدام به تمیزی ناحیه ی شکم ود نمایند میتوانند با لیزر ناحیه ی شکم و رفع فولیکول های مو برای همیشه احساس مطلوبی داشته باشند و در زمان کوتاهی با رشد مجدد موها و احساس نامطلوبی که به آنها دست می دهد مواجه نشوند .

 مزایای لیزر موهای زائد شکم

لیزر برای موهای زائد مزایای گسترده ای را در بردارد به گونه ای که افراد احساس راحتی و آرامش بیشتری را در دوره های زندگی خود تجربه میشوند و دردسرهای فراوان که با روش های دیگر باید در هر هفته تجربه نمایند و درد را احساس کنند رها میشوند و اعتماد به نفس بالایی به دست خواهید آورد و در هزینه ها و زمان خود میتوانید ضصرفه جویی داشته باشید و در این زمینه به موفقیت بیشتری برسید.

تعداد شات هایی که برای شکم و این ناحیه استفاده میشود و میزان تراکم مو ها در این ناحیه و هرمون های هر فرد و میزان فعالیت های آن میتواند نقش به سزایی را در تاثیر حذف مو ها ایفا نماید به همین خاطر لیزر در کلینیک زیبایی تحت نظر پزشک با تجربه انجام میشود تا بهترین و موثر ترین اثر ها را مشاهده نمایید.

عوارض لیزر موهای زائد شکم

 عوارض لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم و هر قسمتی که از بدن دارای عارضه نمیباشد  زیرا که افراد میتوانند به راحتی و بدون نیاز به انجام این فرایند در طول دوره های متوالی با 6 الی 10 جلسه رشد موهای شکم خود را متوقف نمایند.

کلینیک زیبایی با سالها تجربه ی مفید توانسته است در حوزه ی لیزر موفقیت های گسترده ای را به دست آورد و افراد میتوانند در این زمینه به کلینیک زیبایی مراجعه نمایند و کلیه ی امور مربوط به لیزر و لیزر موهای زائد را به کلینیک با تجربه ی ما بسپارند.

هزینه لیزر مو زائد شکم

 هزینه لیزر مو زائد شکم

هزینه لیزر شکم در 6 دوره بسیار مناسب است و در قبال هزینه های مجدد که پس از سه روز با رشد و ریشه در اوردن موها دوباره مواجه میشوید لیزر در کلینیک زیبایی با هزینه ی مناسب انجام میشود بنابراین بدون نگرانی برای هزینه ها بهترین روش درمان برای رفع موهای زائد را انتخاب کنید تا نیازی به هزینه کردن در طی سالیان دراز و کتوالی نداشته باشید و به سرعت به نتیجه ی مطلوبی دست بیابید.

نگران هزینه ها نباشید زیرا که کلینیک سعی در تحقق رویای زیبای شما و تحقق خواسته های شما عزیزان و راحتی شما را دارد.

لیزر موهای زائد شکم
4 پاسخ
    • beautifulroya
      beautifulroya گفته:

      با سلام با شماره های ما تماس حاصل فرماییدپچهارراه طالقانی .جنب اداره پست به سمت میدان شهدا ساختمان پزشکان امید.طبقه ششم واحد ۶۰۲

      ۰۹۰۱۱۲۱۸۶۸۶

      ۰۹۰۱۰۴۹۹۰۸۰

      ۳۲۲۶۵۶۰

      پاسخ
    • beautifulroya
      beautifulroya گفته:

      با سلام 8 جلسه تا 10 جلسه میتونه بهترین نتیجه به صورت 90 درصد از موهای زائد را از بین ببرد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *