لیزر مو زائد خوب است یا بد؟

لیزر مو زائد خوب است یا بد؟

لیزر مو زائد خوب است یا بد؟ لیزر باهدف حذف مو زائد و جلوگیری از رشد موها برای همه ی افراد در هر سنی به کار میرود این روش یک روش کاملا حرفه ای و تخصصی است که در کل دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و روش های دیگر را منسوخ نموده است . لیزر مو زائد برای همه ی افراد دارای تخفیفات ویژه ای میباشد که میتوانید از این تخفیفات بهره مند شوید و مراحل لیزر مو زائد را با موفقیت به اتمام برسانید .

موهای زائد برای بانوان و آقایان از جمله مسائل بسیار بزرگ است زیرا که به طور مداوم باید اقدام اقدام به حذف موهای زائد سارسر بدن خود نمایید و هستند بسیار افرادی که از اصلاح موهای زائد خود خسته و کلافه شده اند بنابراین تکنولوژی لیزر به کار گرفته شد تا راحتی و احساس مطلوبی به افراد دست بیابد و از استفاده از روش های قدیمی که زبر شدن موها و حساسیت پوست را به همراه داشتندخلاص میشوند بنابراین میتوان اظهار داشت که روش لیزر یک روش متداول ، همگانی و پیشرفته است که در بین افراد بسیار پسندیده و محبوب است و افراد زیادی هستند که از این روش استفاده میکنند و رضایت بیش از حد دارند .

مزایای لیزر مو

مزایای لیزر مو

هرآنچه از مزایای لیزر مو زائد بگوییم کم گفته ایم بانوان بیشتر این موضوع را تایید میکنند زیرا که علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت و صرف زمان های طولانی مدت برای حذف موهای زائد به صورت موقت در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد و همچنین افراد احساس لطافت بیشتری روی پوست احساس میکنند و از موهای زبر و خشک در روی پوست جلوگیری میشود و افراد با اعتماد به نفس بیشتر و راحتی بیشتری خواهند داشت و از زخم ها و دردهای مداوم با روش های قدیمی برای همیشه راحت خواهید شد .

معایب لیزر مو

معایب لیزر مو

لیزر مو توسط سازمان پزشکی و قضا و دارو تایید شده است و هیچ گونه عوارض و ضرری تا کنون بر اثر لیزر در افراد مشاهده نشده بسیاری از افراد بدون اینکه از علم و تکنولوژی لیزر اطلاعاتی در دست داشته باشند تصور میکنند که لیزر باعث ایجاد عوارضی در بدن خواهد شد و برخی یماری هایی مانند سرطان ، نازایی و مشکلات پوستی را تصور میکنند اما در واقع این چنین نیست و لیزر مو زائد هیچ گونه عوارضی در بدن ندارد زیرا که عمق نفوظ آن تنها تا لایه ی دوم پوست است که ریشه ی مو را از بین ببرد و بیش از نفوظ پیدا نخواهد کرد و هیچ سلولی از بدن را تحت تاثیر قرار نمیدهد بنابراین اصلا نگران عوارض نباشید و به مزایایی که لیزر برای افراد دارد بیندیشید .بسیاری از افراد میخواهند بدانند که لیزر مو زائد خوب است یا بد؟ و ما در طی یک مشاوره با متخصص پوست و و نیز میتوانیم با شما همراه باشیم .

امروزه تعداد افرادی که لیزر را انجام داده اند روبه گسترش است و پیش از لیزر میتوانید در زمینه ی عوارض آن جویا شوید و ازاین افراد اطلاعات کسب نمایید تا یقین پیدا کنید که لیزر موهای زائد بسیار موثر و مفید و به اصطلاح خوب است و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان خواهد آورد .

عملکرد لیزر

عملکرد لیزر

برای اینکه بدانید لیزر مو زائد خوب است یا بد ما این مقاله را نوشته ایم تا اطلاعی در خصوص نحوه ی کارکرد لیزر به شما دهیم تا شما هدف و نوع عملکرد لیزر را به درستی بدانید .

لیزر با هدف از بین بردن فولیکول های مو که ریشه ی مو هستند و رنگدانه های مو در آن وجود دارد به کارگرفته میشود و اپراتور لیزر با اخاطه و کشیدن لیزر روی سطح پوست مو هایی های را که در مرحله ی رشد هستند به طور کامل از بین میبرد برای اینکه همه ی موها را با لیزر درمان و حذف کنید میتوانید در چند جلسه مرحل لیزر را به انجام برسانید تا اکثر موها را در مرحله ی رشد نابود کنید .

قبل از لیزر موهای زائد به هیچ عنوان نباید از اپیلاسیون یا موچین استفاده کرد چون این‌ها ریشه‌ی مو را که مورد هدف لیزر موهای زائد است در می‌آورند . با کلینیک زیبایی در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *