تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج به آدرس در چهارره طالقانی کرج توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج با قیمت ارزان در بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج میتوانید کلیه ی مراحل زیبایی خود را به ما بسپارید امروزه صورت و زیبایی آن برای همه ی افراد به خصوص بانوان دارای اهمیت بالایی است و همه ی افراد به دنبال زیبا سازی چهره خود با روش های طبیعی هستند به همین منظور امروزه افرادی که به دنبال تزریق ژل لب هستند باید به بهترین کلینیک و دکتر متخصص مراجعه نمایند تا بتوانند مراحل زیبایی و حجم دادن به لب های خود به درستی و با تکنیک های اصولی و زیبا مراحل را به انجام برسانند .

تزریق ژل لب ارزان در کرج

تزریق ژل لب ارزان در کرج

امروزه قیمت مناسب و ارزان بودن بسیار مهم است و افراد به دنبال کلینیک و متخصصی هستند که بتواند علاوه بر کیفیت خوب و بالایی که برای تزریق استفاده میکند و استفاده از بهترین مارک ژل بتواند با قیمت مناسب و منصفانه مراحل تزریق را به اتمام برساند بنابراین کلینیک زیبایی با سالها کسب تجربه و مهارت تحت نظر دکتر ادریس ایمانی با به کار گیری از بهترین تکنولوژی و با کیفیت ترین ژل میتوانند افراد را یاری نمایند تا در زمینه ی تزریق ژل موفقیت کسب نماید .

کلینیک تزریق ژل لب در کرج

کلینیک زیبایی یکی از بهترین و باتجربه ترین کلینیک های زیبایی است که در حوزه ی تزریق ژل لب در کرج فعالیت دارد و در این زمینه تجربه و اعتبار گسترده ای را دارا میباشد که میتواند شما عزیزان را یاری نماید .

کلینیک هایی که برای مراجعه به آنها اقدام میکنید باید  دارای سابقه فعالیت مفید باشند و اعتبار داشته باشند و اپراتور های آنها دارای تجربه و مهارت کافی در خصوص تزریق ژل و یا هر عمل زیبایی داشته باشند .

کلینیک تزریق ژل لب در کرج

آدرس تزریق ژل لب در کرج

آدرس تزریق ژل لب در کرج

بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

دکتر ادریس ایمانی متخصص پوست ، مو و زیبایی در این زمینه میتواند همه ی افراد را که به دنبال زیبایی هستند همراهی نماید و آنها را به نتیجه ی مطلوب برساند تا بتوانند زیبایی ظاهر خود را حفظ نمایند .

بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

قیمت تزریق ژل لب

قیمت تزریق  میتواند در هر کلینیک متفاوت باشد اما در کل نواسانات قیمت دارو و .. میتواند در قیمت کل تاثیر داشته باشد و کلینیک زیبایی با منصفانه ترین قیمت ها تزریق را برای افراد به انجام میرساند.

قیمت تزریق ژل لب در کرج

مزایای تزریق ژل لب

تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و پس از آن فرد نیاز ندارد تا بستری شود بلکه تنها کافیست مراقبت های لازم در خصوص را که پزشک پیشنهاد میدهد انجام دهند تا بتوانند در این زمینه موفقیت کسب کنند .

تزریق ژل لب میتواند زیبایی صورت در چندین برابر نماید این در صورتی است که نتیجه تزریق با کلیات صورت هماهنگی داشته باشد و توسط فرد ماهر انجام شود .

نکات تزریق ژل لب در کرج

نکات تزریق ژل لب

ساده ترین و طبیعی ترین ژل اسید هیالورونیک (HA) میباشد.

اگر از نتیجه ی تزریق ناراضی بودید میتوانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز که یک پاک کننده است تاثیر تزریق ژل را از بین ببرید

پس از تزریق میتوانید برای بالابردن اثر تزریق و ماندگاری آن به صورت مداوم در معرض مداوم آفتاب و سولاریوم قرارا نگیرید .

در ابتدای تزریق احساس سفت شدن و فشار در ناحیه لب هایتان خواهید داشت و پس از آن احساس سوزش و تیرکشیدن که میتوانید با قراردادن یخ و ماساژ به تسکین برسید .همچنین میتوانید از بی حسی موضعی  توسط پزشک نیز استفاده کنید.

از راهنمایی های پزشک و تجربه های او برای تزریق در قسمت بالا و پایین لب استفاده کنید

به مدت ده روز قبل از تزریق، از مصرف داروهایی که باعث میشوند خون بدن کم شود مانند داروهای ضد درد ، روغن ماهی و ویتامین E اجتناب دوری کنید

احتمال کبود شدن و یا سفت شدن تا سه روز بعد از تزریق وجود دارد

پس از تزریق میتوانید برای بالابردن اثر تزریق و ماندگاری آن دخانیات مصرف نکنید زیرا باعث از بین رفتن اثرات هیالونیک اسید میشود .

امکان ایجاد تورم در ساعات اولیه ی تزریق وجود دارد اما نگران نباشید زیرا تورم ها پس از نهایت یک روز از بین میروند .

روزی که تزریق را انجام دادید ورزش نکنید و صورت خود را ماساژ بدهید . همچنین هیچ گونه فعالیتی که باعث افزایش جریان خون میشود انجام ندهید .

مراحل تزریق ژل لب در کرج

مراحل تزریق ژل لب

تزریق ژل حتما حتما باید توسط پزشک انجام شود زیرا پزشک میتواند از ساختار پوست و میزان تزریق در هر قسمت برای طبیعی و سازگاری با اجزاری صورت را به خوبی تشخیص داده و درمان را انجام دهد و عمق دقیق و درست را برای تزریق انتخاب نماید . با کلینیک زیبایی در ارتباط باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *