لیزر مو زائد نوجوانان

لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر موهای زائد نوجوانان امکان پذیر میباشد اما باید دقت داشته باشید که نوجوان از سن بلوغ گذشته باشد و تغییر هرمونی نداشته باشد بهترین راه برای تشخیص زمان مناسب برای لیزر برای نوجوانان مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو میباشد به همین ترتیب میتوانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو و مشاوره با دکتر ادریس ایمانی اطلاعات لازم را کسب نموده و در این زمینه موفقیت کسب نمایید . برای انجام لیزر در کمترین زمان ممکن با بهترین دستگاه میتوانید با ما در ارتباط باشید و کلیه ی مراحل لیزر را به متخصصین ما بسپارید .

آیا لیزر برای نوجوانان مضر است؟

آیا لیزر برای نوجوانان مضر است؟

در واقع لیزر برای نوجوانان ضرر و یا عوارضی نخواهد داشت و تا کنون عوارض و خطراتی از لیزر مشاهده نشده است و همه ی افرادی که از لیزر رضایت داشته اند توانسته اند با حذف موهای زائد خود احساس مطلوب و آرامش بیشتری داشته باشند . با انجام لیزر به صورت دائمی و بهترین عملکرد بدون درد و عوارض میتوانید برای همیشه احساس راحتی را تجربه کنید و برای همیشه زیبا باشید و از پوست خود محافظت کنید .

مزایای لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر برای همهی افراد داری مزایای فوق العاده ای است و احساس آرامش و پاکیزگی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد با این وجود افردای که از روش های مختلف اصلاحی خسته شده اند و درد و زمان زیادی باید صرف موهای زائد خود نمایند هرچه زود تر برای لیزر اقدام کنند احساس مطلوب و آرامش بیشتری خواهند داشت زیرا که اثر لیزر دائمی است و پس از اتمام 8 جلسه دیگر اثری از مو زائد مشاهده نمیشود و اگر لیزر را در نوجوانی انجام دهید برای همیشه احساس مطلوب و رضایت خواهید داشت و در این راستا میتوانید زمان بیشتری از حذف موهای زائد خود استفاده نمایید و از درد و احتمال زخم شدن با روش های دیگر خلاص شوید .

مزایای لیزر موهای زائد نوجوانان

مراحل لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر با روش های پزشکی سساخته شده است به گونه ای مو در طی 3 مرحله طول عمر دارد (رشد-استراحت-ریزش) افراد در دوره یرشد مو باید با دستگاه لیزر اقدام به حذف موهای زائد با اشعه و گرما تولید شده نمایند پس از اتمام جلسه ی اول پس از دو هفته شاهد ریزش موها خواهد شد و دوره ی استراحت مو فرا میرسد که دیگر مو رشد نخواهد بنابراین این پرسه باید به تعداد 8 تا 10 جلسه ادامه یابد تا تمام مو ها و یا حداقل 90 درصد موها به دوره ی ریزش و سپس استراحت برسند .

مراحل لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر برای نوجوانان

لیزر برای نوجوانان میتواند مناسب باشد زیرا که نوجوانی و جوانی افراد میتوانند با حذف موهای زائد خود در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایند و در این راستا به موفقیت دست بیابند . کلینیک زیبایی در خصوص لیزر موهای اضافی در هر قسمت بدن میتواند با تخفیفات ویژه و قیمت های استثنایی شما عزیزان را راهنمایی نماید. با کلینیک زیبایی تحقق زیبایی شما امکان پذیر خواهد بود بنابراین با ما در تماس باشید .

لیزر برای نوجوانان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *