لیزر موی زائد ابرو

لیزر موی زائد ابرو

لیزر موی زائد ابرو برای رفع مو های زائد یکی از مداوم ترین و تاثیر گذار ترین روش هاست هزینه لیزر موهای زائد ابر بسیار مناسب است همچنین ابروها تاثیر بالایی روی زیبایی صورت و چشم های افراد خواهد داشت به همین دلیل زیبایی و حذف موهای زائد برای ابرو ها از اهمیت بالایی برخوردار است .

لیزر روشی دائمی و همیشگی است که پس از اتمام جلسات لیزر بیش از 90 درضد از موهای زائد رشد مجدد نخواهند داشت . بنابراین لیزر مو زائد را میتوانیم به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان ممکن برای شما به صورت موفق و بدون درد به اتمام برسانیم بنابراین انجام لیزر را برای شما عزیزان در کمترین زمان به اتمام میرسانیم

عملکرد لیزر

لیزر حدود 8 تا 10 جلسه زمان بر میباشد این جلسات با فاصله ی حدودا 4 هفته در میان انجام میشوند عملکرد دستگاه لیزر به گونه ای است که رنگدانه ی موجود در فولیکول ها را از بین میبرد بنابراین این عمل زمانی اتفاق می افتد که موها در مرحله ی رشد باشند به همین دلیل در یک دوره امکان دارد که همه ی موها در مرحله ی رشد نباشند به همین دلیل باید در دوره های متفاوت با فاصله های 4 هفته ای این عمل را انجام دهید تا همه ی مو ها را تحت تاثیر لیزر قرار دهید . کلینیک زیبایی با لیزر موی زائد ابرو در خدمت شما عزیزان است .

لیزر موهای زائد زیر ابرو

لیزر موهای زائد زیر ابرو ها و میان ابرو ها نیز میتواند از طریق لیزر انجام شود و افراد نیاز به اصلاح دائمی نداشته باشند و تنها با 6 لسه از حذف دائمی موهای زائد خود رها شوند و آسودگی را تجربه نمایند . با انجام لیزر دیگر نیاز ندارید تا مدت زمان زیادی را در کلینیک ها و مراکز ارایشی برای حذف مو ها بگذرانید و این دوره را مداوم انجام دهید بنابراین ما در خدمت رسانی به شما عزیزان تمام تلاش خود را به کار میگیریم .

لیزر موهای زائد زیر ابرو
نکاتی در خصوص لیزر مو‌های زائد در ناحیه‌ ابرو

هزینه لیزر موهای زائد ابر

لیزر موهای زائد ابرو در کلینیک زیبایی یکی از کم هزینه ترین و مناسب ترین روش هاست و کلینیک زیبایی با ارائه ی خدمات منحصر به فرد و تحصصی خود با بهترین دستگاه و هزینه های کاملا مناسب آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد تا همه ی افراد بتوانند از خدمات لیزر برای صورت و موهای زائد ابرو خود استفاده کنند .

هزینه لیزر موهای زائد ابر

مراحل لیزر زیر ابرو

لیزر زیر ابرو نیز از طریق بهترین دستگاه انجام خواهد شد و افراد میتوانند با انجام شیو اقدام به لیزر در ناحیه ی مورد نظر نمایند و از این طریق موهای زائد را برای همیشه از بین ببرند .

بنابراین اگر به دنبال راهی برای حذف دائمی موهای زائد خود هستید لیزر بهترین روش است و همه ی افراد میتوانند از این روش استفاده کنند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *