لیزر مو چند جلسه

لیزر مو چند جلسه طول میکشد؟

لیزر مو چند جلسه طول میکشد؟

در این مقاله میخواهیم توضیحاتی را شرح دهیم تا به سوال اینکه لیزر مو چند جلسه طول میکشد؟ پاسخ دهیم تعدا لیزر مو چند جلسه ای بین 8 تا 10 جلسه با توجه به موارد گوناگونی که مربوط به پوست و مو هستند طوب میکشد . همه شاهد این موضوع هستیم که اگر بخواهیم با روش های گوناگون و قدیمی اقدام به حذف موهای زائد بدن خود نماییم باید در طول ماه حداقل ده بار با تیغ و ژیلت و 5 بار با وکس و مو بر و … این عمل را تکرار نمایید اما لیزر اینگونه نیست و ماهانه یکبار وقت و زمان و هزینه ی شما را میگیرد و تاثیر یک عمر را دارد و میتوانید در مدت زمان طولانی یقین داشته باشید که 85 تا 90 درصد موهای بدن و هر قسمتی که شما مدنظر دارید به طول کاملا طبیعی با ماندگاری بالا حذف خواهد شد.

در اولین جلسه ای که به کلینیک مراجعه میکنید و عمل لیزر را انجام میدهید پس از دوهفته شاهد ریزش موهای قسمت لیزر شده به صورت سکه ای خواهید شد و پیش از این دو هفته اثری مشاهده نخواهید کرد.

لیزر مو چند جلسه طول میکشد؟

لیزر موهای زائد چند جلسه طول میکشد؟

کلینیک زیبایی با تجربه و تخصص خود در حوزه ی لیزر میتواند شما را به بهترین شکل ممکن همراهی نماید.لیزر موهای زائد در تعداد جلسات مختلفی برای افراد انجام میشود و بهترین دستگاه در کلینیک زیبایی لیزر توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام میشود. زیبایی هدف بسیازی از بانوان و اقایان میباشد و لیزر مو ها یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین روش های زیبایی میباشد .

لیزر موهای زائد چند جلسه طول میکشد

تعداد جلسات لیزر برای افراد با توجه به پوست و مو

درمان برای افراد مختلف میتواند با توجه به رنگ پوست آنها ،رنگ مو و ضخامت موهای آنها بستگی دارد.

در واقع پوستهای با رنگ روشن و موهای تیره و ضخیم مناسب ترین پوست و مو برای لیزر هستند به این دلیل که دستگاه و تکنولوژی تعبیه شده در آن میتواند عملکرد و تاثیر مناسب و مطلوبی را داشته باشد.

مشاوره ها با متخصصین پوست و مو وافرادی که در زمینه ی لیزر تجربه و فعالیت داشته اند میتواند به شما کمک کند تا وقت و هزینه ی خود را حدر ندهید و با مناسب ترین دستگاه اقدامات مربوط به لیزر را به نحو اسنت و رضایت کامل به پایان برسانید.پزشکان با توجه به تجربه خود و انجام تشخیصات اولیه میتوانند تعداد جلسات لازم برای لیزر و  فاصله زمانی مناسب بین آنها را به طور کامل شرح دهد بنابراین میتوانید از مشاوره های رایگان کلینیک زیبایی استفاده نمایید.

رشد موها مانند یک چرخه عمل میکند و حذف موهای زائد نیز با دستگاه الکساندرات باید مطابق یک چرخه عمل کند تا همه ی موها تحت تاثیر قرار بگیرند رشد مو یک چرخه ی سه مرحله ای(رشد ، ریزش استراحت) را طی میکند و تنها در مرحله ی اول لیزر و دستگاه میتواند مو را تحت تاثیر قرار دهد.و باید به طور کلی این جلسات را طی نمایید تا موهایی که در مرحله ی 2 و 3 هستند در مرحله ی اول قرار بگیرند و از بین بروند.

تعداد جلسات لیزر برای افراد با توجه به پوست و مو

موارد موثر بر تعداد جلسات برای حذف مو زائد

ملانین در فولیکول مو

موارد موثر بر تعداد جلسات برای حذف مو زائد

در مرحله ی اول یا رشد مو ملانین (رنگدانه ی تیره موجو در ریشه مو) موجود در فولیکول موها  بیشترین فراوانی دارد و لیزر در این مرحله بیشترین تاثیر را دارد.

نور تابیده شده به ملانین با دستگاه لیزر باعث تخرب و جلوگیری از فعالیت آن خواهد شد

افراد با پوست تیره ملایین بیشتری دارند که در نتیجه تمرکز نور برای جذب این ملانین ها پایین میابد و کاهش پیدا میکند تاثیر لیزر برای موهای قرمز ، بلوند ، سفید و خاکستری وجود ندارد.

ناحیه تحت درمان نیز میتواند با توجه به ویژگی ها ی گفته شده اثر پذیری گوناگونی داشته باشند

همچنین هرچه موها دارای تراکم بیشتری باشند نیازمند تعداد جلسات بیشتری برای حذف میباشند.

ویژگی های بدنی و نحوه ی پاسخگویی هر فرد با توجه به هرمون ها و نوع عملکرد بدنی میتواند بسیار متغیر باشد

اما همه ی افرادی که لیزر را انجام داده اند با عداد جلسات مختلف بین 6 تا 12 جلسه به دور از مشکلات سیاهی پوست و نازیکی موها و تراکم گسترده ی موها به نتیجه ی مطلوب دست یافته اند و امروزه افراد زیادی هستند که با لیزر از شر موهای زائد خود خلاص شده اند.

دقت داشته باشید که بین فاصله های لیزر خود مدت زمان طولانی نباشد زیرا ممکن است به نتیجه ی دلخواه دست پیدا نکنید

پس از انجام لیزر در طول فاز سوم میتوانید هیچ مو زائدی مشاهده نکنید اما با گذشت اینن دوره که حدودا 24 هفته است نیاز مند انجام لیزر پس از گذشت از 6 ماه هستید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *