مدت زمان لیزر کل بدن

مدت زمان لیزر کل بدن

مدت زمان لیزر کل بدن با توجه به عوامل گوناگونی از جمله میزان و حجم موهای بدن و هرمون های هر فرد و رنگ مو و پوست و همچنین سطح پوست متفاوت است به عنوان مثال فردی که لاغر است و تراکم مو پایینی روی سطح پوست خود داراد و پوستی سفید و موهایی تیره دارد در مدت زمان خیلی کوتاه تری میتواند هر جلسه ایزر را به اتمام برساند .

همچنین افرادی که دارای موهای زیادی هستند و چاق و یا به عبارتی سطح پوست گسترده ای دارند و تراکم موهای آنها بالاست باید وقت بیشتری در طول جلسه برای این افراد صرف شود و تعداد شات های بیشتری نیز از دستگاه مصرف خواهد شد . با ما در ارتباط باشید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید .

همه ی افراد از موهای زائد خود رنج میبرند و به دنبال راهی هستند تا همه روزه مجبور به حذف موهای زائد خود نباشند زیرا از بین بردن موهای بدن با روش های متداول زمان بر هستند و رشد مجدد موها را در فاصله های بسیار کوتاه به همراه دارد.کلینیک زیبایی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

لیزر کل بدن چند دقیقه طول میکشد

لیزر کل بدن چند دقیقه طول میکشد

همانطور که گفته شد لیزر کل بدن برای هر فرد میتواند متفاوت باشد به همین خاطر است که مدت زمان مشخص و ثابتی را نمیتوان تعیین کرد و البته برای هر جلسه ی درمان نهایت یک ساعت تا یک و نیم ساعت مناسب میباشد و پزشک میتواند در این زمان کل بدن را لیزر نماید .

مدت زمان لیزر فول بادی

مدت زمان لیزر فول بادی

لیزر فول بادی از جمله لیزری است که بیشتر افراد برای حذف موهای زائد خود از آن استفاده میکنند تا بتوانند برای همیشه موهای اضافی سطح پوست خود را از بین ببرند به همین ترتیب لیزر موهای زائد را برای همه ی افراد در هر سنی میتوانیم با کمترین زمان ممکن به نحو احسنت به انجام برسانیم و نکته ای که برای همه ی افراد در نظر گرفته ایم تا به نتیجه ای مطلوب دست بیابید قیمت مناسب است که میتوانید فول بادی خود را با کمترین هزینه لیزر کنید .

مدت زمان انجام لیزر در هر جلسه

مدت زمان انجام لیزر در هر جلسه

در هر جلسه به طور تقریبی بین 45 دقیقه تا یک ساعت و نیم لیزر برای کل بدن طول میکشد اما اگر لیزر را برای هر قسمت بدن به طور جداگانه بخواهید و قصد لیزر کل بدن خود را نداشته باشید این مدت زمان تغییر خواهد کرد لیزر برای کل پا ها حدودا بیست دقیقه برای کل دست ها حدودا 15 دقیقه برای بیکینی 10 دقیقه برای زیر بغل ده دقیقه برای ناحیه ی شکم 10 دقیقه طول میکشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *