مزوتراپی و هرآنچه که باید درباره آن بدانید در این مقاله شرح داده شده است مزوترابی و جوانسازی پوست میتواند برای بسیاری از افراد حایز اهمیت باشد . درواقع زیبایی پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد زیادی هستند که به دنبال روشی برای درمان و جوان سازی پوست خود هستند که مزوترابی یکی از این روش های موثر میباشد.

افراد پس از گذشت از دوره میان سالی خود  با کاهش گردش خون در پوست خود مواجه میشوند که مواد مغذی و اکسیژن هیالورونیک‌اسید، ویتامین، مواد معدنی به پوست کمتر میرسد که پیری پوست را به همراه دارد.

در واقع مزوتراپی این مشکل را رفع نموده است و کمک به بالا رفتن مواد مغذی و اکسیژن , هیالورونیک‌اسید، ویتامین، مواد معدنی در پوست میشود بنابراین جوانسازی شادابی و زیبایی پوست را به همراه دارد.

مزوتراپی مزایای بیشماری دارد و باعث جوانسازی پوست میشود همچنین باعث قوام پوست میشود و الاستین و کلاژن پوست را بالا میبرد, لک ها و تیرگی های پوست، پف صورت، سیاهی و گودی اطراف چشم‎ها را از بین میبرد.

 در چه مواردی میتوان از مزوتراپی استفاده کرد

مزوترابی یکی از روش های ماثر است مواد مغذی به صورت مستقیم به پوست صورت تزریق می شوند و دارو خورده نمیشود و نیازی به مصرف هیچ گونه دارویی وجود ندارد این روش زیبا سازی و جوان سازی پوست هیچگونه دردی ندارد و همچنین پس از آن دوره ی نقاحت نخواهید داشت.

برای اینکه بتوانید مزوترابی را انجام دهید باید تزریق را در محل مورد نظر توسط یک پزشک متخصص انجام دهید این عمل توسط سوزن‌های بسیار باریک و ظریف انجام  می‌شود.عمق و میزان تزریق باید توسط پزشک معالج با توجه به میزان لازم و تعیین شده توسط پزشک میباشد مزوترابی باعث افزایش رشد سلول های جدید میشود.

در چه مواردی میتوان از مزوتراپی استفاده کرد

 در چه مواردی میتوان از مزوتراپی استفاده کرد

برای از بین بردن علایم پیری.

برای درمان و از بین بردن لک صورت.

برای درمان جوش.

برای درمان آفتاب‌سوختگی پوست .

برای درمان ترک خوردگی پوست.

برای درمان لک حاملگی .

برای درمان ریزش مو .

برای از بین بردن خطوط و همچنین چین و چروک پوست.

برای درمان اسکار.

برای درمان افتادگی صورت و کشیدن پوست صورت.

برای درمان پف دور چشم و افتادگی پلک.

برای شفاف سازی و جوانسازی پوست.

برای از بین بردن غبغب زیر چانه و گردن.

 انجام مزوتراپی به چه دوره زمانی نیاز دارد؟

انجام مزوتراپی به چه دوره زمانی نیاز دارد؟

مزوترابی با توجه به عمق و میزان آسیب پوست و تشخیص پزشک در تعداد جلسات متفاوتی انجام میشود و معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه و با فاصله ی زمانی ۱۰ تا ۲۰ روز متغیر میباشد و با توجه به تشخیص پزشک انجام میشود.

کلینیک زیبایی با متخصص و پزشک با تجربه مزوتراپی را در تعداد جلسات متفاوتی به پایان میرساند که برای هر فرد میتواند متغیر باشد.

مزایای مزوتراپی

 مزایای مزوتراپی

مزوترابی کمک به جوانسازی و زیبایی پوست میکند.

مزوترابی نیاز به بیهوشی ندارد.

مزوترابی در اکثر موارد درد ندارد.

دوره ی استراحت پس از مزوترابی وجود ندارد.

مزوترابی بعد از ۳ روز خود را نمایان میکند و تاثیر خود را پس از مدت زمان کوتاهی نشان میدهد.

با این روش پوست صورت نرم و روشن می‌شود.

با مزوترابی خشکی پوست از بین میرود.

مواردی که باید بعد از مزوتراپی رعایت کنید.

میتوانید از ورزش ‌های موضعی مانند ماساژ استفاده کنید.

مواد غذایی حاوی پروتئین مصرف کنید.

از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید.

روزانه ۶ لیوان آب مصرف کنید.

مزوتراپی پوست صورت را بدون عمل جراحی میکشد و باعث زیباسازی پوست میشود.

درمان تیرگی دور چشم با مزوترابی

تیرگی دور چشم میتواند ارثی و یا ژنتیکی باشد در واقع پلک‌ها به دلیل اینکه پوست نازکی دارند بافت چربی در آنها کم میباشد و خونی از این قسمت جریان دارد باعث سیاهی دور چشم ها میشود و همچنین خستگی , افزایش سن و رنگ‌پریدگی نیز باعث بروز تیرگی دور چشم میشود  که با مزوترابی میتوانید اقدام به درمان کنید.

برای درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی میتوانید به کلینیک تخصصی و زیبایی مراجعه نمایید.

درمان چاقی موضعی بدن با مزوترابی

مزوترابی و دارو درمانی باعث گردش خون و در نتیجه افزایش سوخت ‌و ‌ساز و از بین رفتن چربی‌ها می‌شود در این روش داروهای هرمونی مصرف نمیشود و پوست دچار افتادگی نمیشود و همچنین پوست را محکم و سفت می‌کند.کلینیک زیبایی آماده ی خدمت رسانی به همه ی عزیزان میباشد

مزوتراپی حتی برای درمان چاقی موضعی بدن نیز مناسب میباشد که میتوانید با مراجعه به کلینیک زیبایی برای درمان چاقی بدن خود با روش مزوتراپی اقدام نمایید.