همه چیز درباره بوتاکس لب

همه چیز درباره بوتاکس لب

همه چیز درباره بوتاکس لب از عوارض، فواید و هزینه لوتاکس لب تا معرفی بهترین مرکز بوتاکس لب را در این مقاله مطالعه نمایید.

امروزه زیبایی معیار و قانون خاص خود را داد و هماهنگی اعضای بدن با سایز های مناسب و متناسب می‌تواند زیبایی صورت را به ارمغان آورده است اما دقت داشته باشید که سایز و اندازه استاندار لب ها را پزشک باید تشخص بدهد و سپس با تزریق بهترین نوع بوتاکس حجم و اندازه ی لب ها را مناسب نماید بنابراین با دکتر متخصص مراحل تزریق بوتاکس را انجام دهید.

بوتاکس لب

بوتاکس روی لب چیست؟

بوتاکس ددر واقع یک نوع سم است که عملکرد آن ضعف عضله ی محل تزریق میباشد این عمل باعث جلوگیری از کار و فعالیت عضله ی محل تزریق می‌شود و فلج ماهیچه اتفاق می افتد و عضله دیگر منقبض نمی‌شود و چین و چروک به طور کامل از بین می‌رود زیرا که چین و چروک بدلیل حرکت و فعالیت عضله ها میباشد و ضعف ماهیچه کمک به قطع زنجره ی چین و چروک های بزرگ و کوچک می‌کند.

بوتاکس روی لب چیست؟

بهترین مرکز بوتاکس لب

ما می‌خواهیم تا بهترین مرکز بوتاکس لب را در اقسانقاط کشور به شما معرفی کنیم پزشک های متخصص و باتجربه دارای سابقه کاری بالا و تجربه در زمینه ی بوتاکس لب می‌توانند به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را در راستای بوتاکس لب ها یا بوتاکس لب بالا و پایین به نتیجه برسانند بنابراین با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم.

بهترین مرکز بوتاکس لب

قیمت بوتاکس لب

بوتاکس لب با قیمت و هزینه های استثنایی و تخفیفات ویژه برای شما انجام می‌شود بهترین نوع بوتاکس و باکیفیت ترین نوع بوتاکس لب را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم و از هرگونه مشکل پس از انجام بوتاکس به دور خواهید بود.

تحقق ررویای زیبایی شما عزیزان در کنار اعتمادی که به ما داشته اید به ما انگیزه های قوی داده است تا شما را به بهترین شکل ممکن با تخفیفات ویژه به هدف برسانیم.

قیمت بوتاکس لب

مزایای بوتاکس لب

بوتاکس لب می‌تواند حجم استاندارد لب شما را با صورت شما هماهنگ نماید.

بوتاکس لب ترک های روی لب را از بین میبرد

بوتاکس باعث می‌شود تا لب های خوش فرم و زیبا داشته باشید پزشک و دکتر متخصص می‌تواند فرم بسیار زیبایی ب لب های شما دهد.

مزایای بوتاکس لب

عوارض بوتاکس لب

عوارض بوتاکس لب با مراجعه ب پزشک باتجربه اندک میباشد اما دقت داشته باشید که حتما کلیه ی مراحل را زیر نظر پزشکان با تجربه طی نمایید تا آسیب ب بافت لب خود وارد نمایید.

انجام مراحل بوتاکس باید کاملا مطابق با دستورات بهداشتی انجام شود تا عوارضی به همراه نداشته باشد.

همچنین پس از انجام بوتاکس تا مدتی امکان دارد احساس بی حسی در نواحی تزریق داشته باشید. کبودی و یا تورم در ناحیه ی تزریق یکی دیگر از عوارض میباشد همچنین برخی از افراد دچار حساسیت، سردرد و یا حالت تهوع می‌شوند.

دقت داشته باشید که اگر پس از تزریق احساس کردید که ضعف عضله در قسمت هایی از بدن خود دارید، مشکل در حرکت لب ها و غذا خوردن دارد، احساس مشکل تنفسی و یا بینایی شده اید حتما به پزشک خود معالجه نمایید.

عوارض بوتاکس لب

ژل بوتاکس لب

دقت داشته باشید که حتما مواد و ژل مصرفی توسط پزشک معالج از مرغوب ترین و بهترین نوع باشد.

زیبایی صورت و زیباترین فرم لب ها را از ما بخواهید ما توسط بهترین و باتجربه ترین پزشکان و مرغوب ترین مواد روز دنیا مراحل را بدون هیچ گونه عوارض برای شما عزیزان به اتمام خواهیم رساند.

ژل بوتاکس لب

تزریق بوتاکس پشت لب

برای تزریق بوتاکس پشت لب میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم. با کلینیک زیبایی رویا در ارتباط باشید.

انجام بوتاکس اطراف لب ها در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه درد و عوارض را به ما بسپارید تا شما عزیزان را به نحو مطلوبی همراهی نماییم با شماره های ما در تماس باشید تا بهترین پزشکان را به شما معرفی کنیم.

تزریق بوتاکس پشت لب

مراحل انجام بوتاکس روی لب

بوتاکس روی لب توسط یک سم انجام می‌شود که با سوزن بسیار تمیز و کاملا بهداشتی توسط پزشک با تشخیص میزان تزریق در هر قسمت و فرم دهی مناسب انجام می‌شود دقت داشته باشید که مراحل انجام بوتاکس بسیار راحت و در مدت زمان کمی انجام می‌شود اما بسیار مهم و ضروری است که انجام عمل بوتاکس را تحت نظر دکتر زیبایی انجام دهید.

مراحل انجام بوتاکس روی لب

بوتاکس انتخاب مناسب چه افرادی است ؟

در واقع افرادی باید بوتاکس انجام دهند که یکی از گزینه های زیر را داشته باشند

افرادی که لب های کوچک و کم حجم دارند.

افرادی که به هنگام لبخند لثه آنها دیده می‌شود می‌توانند با تزریق و حجم دادن به لب ها این مشکل را برطرف سازند.

افرادی که به مرور زمان لب های آنها نازک می‌شود.

افرادی که چین و چروک روی لب دارند.

افرادی که فاصله ی زیادی بین لب ها تا بینی خود دارند.

بوتاکس تاچه مدتی ماندگاری دارد؟

همانطور که بیش از این نیز گفته شد بوتاکس با ضعف ماهیچه عضلانی اقدام به از بین رفتن چین و چروک ها می‌کند ماندگاری بوتاکس برای هر فرد می‌تواند متغیر و مناسب با میزان فعالیت عضله ها باشد اما در اکثر مواقع ماندگاری 3 ماهه تا نهایت 5 ماهه را دارد.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس باید رعایت کنید

از خابیدن روی صورت خود جلوگیری کنید

به مدت یک هفته سونا نروید

در برابر معرض مستقیم گرما و گرمای شدید قرار نگیرید.

پس از تزریق ورم، قرمزی، درد اندک، کبودی، سوزش به صورت اندک طبیعی است و باید زمان کافی را طی کنید تا به حالت عادی و قبلی خود برگردید پس صبور باشید.

از ماساژ دادن و فشار دادن به طور جدی خودداری کنید.

تا مدتی به صورت نود درجه خم نشوید.

ورزش نکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *