همه چیز در مورد مرزوتراپی

همه چیز در مورد مزوتراپی

انجام مزوتراپی پوست و مو با به روز ترین دستگاه ها، همه ی افراد همه روزه با مشکلات پوستی مواجه هستند به خصوص وقتی که سن بالاتر میرود به دلیل نازک شدن پوست و کم شدن بافت چربی یا همچنین بر اثر عامل ارثی مشکلات پوستی ایجاد شود. اما امروزه علم پزشکی کمک کرده است تا با تزریق اسید هیالورونیک، آمینواسیدها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری، شامل ویتامین E، B و C، استیل هگزاپپتید 3 و استیل تتراپپتید 5 ، مواد معدنی ، عناصر فعال در نواحی صورت، گردن و ناحیه فوقانی سینه میتواند بیماری های پوستی و مشکل پیری چین و چروک ، کک ، لک و مشکلات پوستی را در کمترین زمان ممکن برطرف سازد .

مرزوتراپی

کاربرد مزوتراپی پوست

در واقع مزوتراپی بدون جراحی با تزریق ویتامین‏ های لازم برای پوست که با بالارفتن سن پوست تولید نمیکند و تزریق آنزیم‏ ها، هورمون‏ ها و عصاره گیاهی میتواند کمک کند تا پوست همانند دوره ی جوانی کلاژن‏ سازی داشته باشد و پوستی زیبا و شفاف داشته باشید .

مشکلات پوستی با مواد تزریقی مورد هدف قرار گرفته و پوستی زیا و شفاف و عاری از هر عیب و نقصی برای شما خواهد شد لک ها وچین ‏وچروک‏ ها با این روش از بین میروند. و نوعی لیفت برای پوست و سفت شدن پوست و همچنین به عنوان یک اسکار آکنه نیز محصوب میشود

کاربرد مزوتراپی پوست

مزوتراپی پوست

مزوتراپی پپوست به روش کاملا تخصصی بدون درد و هیچ گونه عوارضی هر نوع مشکل پوستی و چین و چروک ا میتوانید با این روش درمان و حتی پیشگیری کنید با متخصصین ما در تماس باشید تا شما عزیزان را به بهترین روش ممکن با بهترین راهکار ها همراهی نماییم.

مزوتراپی پوست

مزوتراپی  برای چه کسانی انجام میشود

مزوتراپی پوست و مو برای افراد مختلف در سنین مختلف با اهداف مختلفی انجام می‏شود یک پزشک به طور دقیق میداند که از چه نوع موادی با چه اندازه ترکیبی برای رفع هر مشکل خاص با توجه به سن در چه عمقی از پوست استفاده کند بنابراین حتما از پزشک متخصص و با تجربه ی زیبایی استفاده کنید .

هرگونه سوالی را می‌توانید با مشاوره رایگان و تخصصی از طریق تماس با ما پیگیری نمایید و م‌اوره های رایگان را استفاده کنید.

مزوتراپی  برای چه کسانی انجام میشود

مراقبت‏ های قبل از مزوتراپی

از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهابی و داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن به مدت یک هفته قبل از انجام مزوتراپی خودداری کنید.

برای مزوتراپی موی سر داروهای ضد ریزش، محصولات حالت دهنده، مواد آرایشی، کراتینه و … استفاده نکنید.

برای مزوتراپی موی سر شب قبل یا صبح روز مزوتراپی، سر خود را بشویید.

مراقبت‏ های قبل از مزوتراپی

مراقبت‏ های بعد از مزوتراپی پوست

مراقبت‏ های بعد از مزوتراپی پوست

تا یک روز شستشوی ناحیه خودداری کنید

تا یک روز از کرم ‏های متفرقه استفاده نکنید.

تا دو روز از  پمادهای تجویز شده پزشک استفاده کنید.

از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

اگر پساز مزوتراپی تورم یا قرمزی مشاهده کردید میتوانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

    تا دو روز بعد از مزوتراپی ورزش نکنید

همچنین میتوانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

فواید مزوتراپی پوست

فواید مزوتراپی پوست

درمان استریا

درمان آکنه

هزینه مناسب

روشی بدون جراحی

روشی بدون نیاز به بیهوشی و بدون درد

بدون عوارض جانبی و خطرات محدود

درمان لک

کلاژن سازی و جوان‌سازی

رفع چین و چروک

مو و پوست به زیبایی افراد چندین برابر می افزاید بنابراین با در نظر داشتن اینکه زیبایی شما ارزش بالایی برای ما دارد و ما می‌توانیم به تحقق هدف زیبایی شما کمک کنیم امروزه می‌توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

رفع تیرگی دور چشم

عوارض مزوتراپی

اگر مزوتراپی توسط پزشک متخصص نشود و میزان ترکیبات آن به طور علمی انجام نشود قطعا عوارضی مانند عفونت، حساسیت و لک را تجربه خواهید کرد و هم هزینه و زمانو سلامت پوست خود را به خطر میندازید بنابراین همیشه به متخصصین مرراجعه نمایید .

کلینیک زیبایی و تخصصی با بهترین راهکار ها به شما خدمات خود را عرضه می‌نماید تا در حفظ سلامتی شما عزیزان گام های استواری برداریم.

عوارض مزوتراپی

هزینه مزوتراپی

نگران هزینه نباشید و با ما در تماس باشید تا بهترین ها را به شما پیشنهاد کنیم برخی مراکز که هزیمه کمی میگیرند در دید اول خوب به نظر میرسد اما سلامت پوست بسیار با ارزش است و باید به متخصصین پوست مراجعه کنید.

بدون هیچ گونه ترس و نگرانی به کلینیک زیبایی و تخصصی ما مراجعه کنید ما با سالها تجربه و کسب رضابت مشتری امروزه توانسته ایم خدمت رسان بیشماری از افراد باشیم بنابراین با ما در ارتباط باشید تا همراه همیشگی شما عزیزان باشیم.

هزینه مزوتراپی

آیا مزوتراپی درد دارد؟

مزوتراپی معمولاً درد ندارد.

مزوتراپی امروزه روشی محبوب برای همه ی افراد در تمام سنین است این روش برای رشد موها و جلوگیری از ریزش موها و همچنین حفظ و شادابی پوست کمک می‌کند همچنین با این روش به آنچه که مدنظر دارید به صورت کاملا تخصصی دست میابید.

آیا مزوتراپی درد دارد؟

به چند جلسه درمانی نیاز دارم؟

تعداد جلسات مزوتراپی با تشخیص پزشک متخصص به میزان اسیب پوست شما و پاسخ‌دهی پوست‌ بستگی دارد. اما تقریبا مزوتراپی بین ۸ تا ۱۵ جلسه متغیر است. فاصله بین جلسات هم متغیر است.

برای مزوتراپی از دستگاه مزوگان برای واراد کردن موادی به پوست که کمک یکند سلول‌ها به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند.

پزشک متخصص در کلینیک زیبایی می‌تواند شما را به بهترین روش ممکن همراهی کند. ما در مجهز ترین مطب پزشکی با دقت بالا مراحل کاری شما را به پایان میرسانیم.

به چند جلسه درمانی نیاز دارم؟

درمان آکنه با مزوتراپی

امروزه یکی از روش های موثر برای درمان آکنه مزوتراپی میباشد این روش امروزه از جمله روش های محبوب است که می‌تواند سلامت دوباره ی پوست و شادابی و نشاط آن را به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال راهی تضمینی و با دوام برای حفظ سلامت پوست خود هستید ما به شما این روش را تحت نظر پزشک متخصص پیشنهاد می‌کنیم. تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

 مزوتراپی برای بهبود ریزش مو ، ریزش موی ناشی از استرس، مشکلات ساقه مو، ریزش مو سکه‌ای و افزایش سرعت رشد موها با بهبود خونرسانی و کمک به فعالیت سلول‌ پوستی برای تولید عوامل موثر در رشد و ترمیم مو و همچنین غذارسانی به فولیکول‌های مو با تزریق ویتامین‌ها و مواد مغذی ، رساندن و تزریق مستقیم داروهای ضد ریزش مو به فولکیول‌های مو

ما امروزه توانسته ایم با این روش بسیاری از بیماران خود را به صورت کاملا حرفه ای درمان نماییم.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

درمان سلولیت

کلینیک زیبایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *