تاثیر گرما بر ژل لب

تاثیر گرما بر ژل لب

در این مقاله تاثیر گرما بر ژل لب را برای شما شرح داده ایم تصور اینکه گرما ژل را حل میکند اشتباه است اما این نکته نیز نباید باعث شود که شما نکات مربوط به رعایت قبل و بعد از لیزر را نادیده بگیرید بنابراین بعد از تزریق ژل به شما قوانین و نکاتی ارائه داده میشود تا با رعایت آنها نتیجه ای بهتر و با دوام تر را داشته باشید .

در جلسات مشاوره نیز به شما نکات مورد رعایت شده را ارائه میدهند تا شما بتوانید با رعایت نکات نتایج مطلوب را به دست آورید . تاثیر گرما بر ژل لب با رعایت نکات ذکر شده نمیتواند برای شما عوارض و خسارت داشته باشد . کلینیک زیبایی آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی و ویژه ی خود به شما عزیزان میباشد . برای انجام کلیه ی مراحل مربوطه میتوانید به کلینیک زیبایی مراجعه نمایید و کلیه ی مراحل را برای شما به نحو احسنت به انجام خواهیم رساند .

آیا گرما قادرست ژل لب و صورت را تحت تأثیر قرار بدهد؟

آیا گرما قادرست ژل لب و صورت را تحت تأثیر قرار بدهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در دمای پایین خیر نمی تواند تأثیر گذار باشد، اما شما پس از تزریق ژل باید از رفتن به سونا، انجام ورزش‌های سنگین و مصرف الکل خودداری نمایید.

اما گرمای بیش از حد دقیقا پس از انجام تزریق تورم را بدتر خواهد کرد همچنین گرمای بیش از حد باعث انبساط رگ های خونی خواهد شد و احتمال کبودی را بالا خواهد برد.

بنابراین اگر به طور مدام ورزش های سنگین انجام دهید و در معرض گرمای شدید قرار بگیرید و به طور دائم سونا بروید نمیتوانید نتیجه ی مطلوبی را به دست آورید و به مرور زمان تاثیرات گرما روی ژل اثر خواهد گذاشت بنابراین نکات را رعایت کنید.

اما اگر به کلینیک معتبر مراجعه نمایید و از بهترین و با کیفیت ترین ژل ها استفاده کنید و تزریق را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید و نکات پیشنهاد شده توسط پزشک معالج را رعایت نمایید با مشکل مواجه نخواهید شد بنابراین برای انجام تزریق ژل میتوانید به کلینیک زیبایی مراجعه نموده و کلیه ی مراحل لیزر را به نحو احسنت به انجام برسانید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *