دلیل فاصله میان جلسات لیزر

دلیل فاصله میان جلسات لیزر

دلیل فاصله میان جلسات لیزر رسیدن به زمانی است مو ها در مرحله ی رشد باشند زیرا چرخه و هرمون ها و عملکرد سیستمی بدن و مرشد موها این گونه است که برخی موها در حال رشد برخی در حال استراحت و برخی در حال ریزش هستند و در زمانی که ایزر انجام میشود موهایی که در حال رشد هستند حذف میشود و ریزش پیدا میکنند اما موهایی که در دوره ی استراحت به سر میبرند به هیچ عنوان تحت لیزر و حذف فولیکول ها قرار نمیگرند با این دوره ها میتوانید همه ی موها را و یا اکثر آنها را در دوره ی رشد تحت تاثیر لیزر قرار دهید و حذف دائمی همه ی موهای بدن را انجام دهید بنابراین با حذف دائمی موهای زائد میتوانید احساس مطلوبی روی پوست خود داشته باشید.

کلینیک زیبایی آماده ی ارائه ی خدمات خود به شما عزیزان میباشد . کلیه ی مراحل لیزر در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب انجام میشود و رویای زیبایی و راحتی شما تحقق خواهد یافت بنابراین با ما در ارتباط باشید .

فاصله مناسب بین هر جلسه لیزر

فاصله مناسب بین هر جلسه لیزر

فاصله مناسب بین هر جلسه لیزر به طور نسبی برای هر قسمت بدن میتواند متغیر باشد زیرا که  رشد موها برای هر قسمت بدن میتواند متغیر باشد اما به طور تقریبی برای افرادی که لیزر کل بدن را انجام میدهند فاصله مناسب بین هر جلسه میتواند 4 تا 7 هفته باشد و معمولا 8 تا جلسه لیزر برای افراد میتواند تاثیر گذار باشد و نتیجه ی مطلوبی داشته باشد.

بنابراین دقت داشته باشید که لیزر برای بدن باید با تعداد شات مناسب برای هر قسمت نیز انجام شود تا نتیجه ی درست نیز حاصل شود .

اشعه هایی که روی پوست قرار میگیرند به منظور تحت تاثیر قرار دادن فولیکول ها و رنگدانه های مو هستند .دلیل فاصله میان جلسات لیزر را در این مقاله به شما شرح داده ایم .

فاصله بین جلسات لیزر

همچنین قبل از انجام لیزر توسط پزشک متخصص معالجه خواهید شد و مطابق نیاز شما تعداد جلسات و فاصله میان هر جلسه ی درمانی و همچنین نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر رعایت نمایید به شما ارائه میشود تا در طول جلسات احساس راحتی و آرامش داشته باشید و پس از اتمام جلسات لیزر احساس مطلوبی داشته باشید تا بتوانید با جلوگیری از رشد موهای خود پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

کلینیک زیبایی یکی از بهترین و مجهز ترین کلینیک های زیبایی و پوست و مو در کرج میباشد که با ارائه ی خدمات منحصر به فرد و زیبایی و لیزر میتواند خدمات ارزنده و رضایتبخشی را به شما ارائه دهد و به شما این امکان را بدهد تا موفقیت و رضایت از نتیحه ی کار را کسب نمایید.

بنابراین برای دریافت مشاوره در خصوص لیزر میتوانید به کلینیک زیبایی و تخصصی مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *