همه چیز در مورد کاشت ناخن

همه چیز در مورد کاشت ناخن

همه چیز در مورد کاشت ناخن،قیمت کاشت ناخن را به شما ارائه میدهیم کاشت ناخن دخترانه به صورت طبیعی در بهترین کلینیک برای شما انجام میشود.

کاشت ناخن در انواع مختلف با روش های گوناگون توسط کارشناسان و متخصصان در زمینه ی ناخن انجام می‌شود همچنین مراحل کاشت توسط بهترین دستگاه ها در مرکز کاشت ناخن معتبر و با تجربه و دارای سابقه ی چند ساله انجام می‌شود زیرا که بسیاری از افراد پس از انجام کاشت دچار مشکل و قارچ و آسیب می‌شوند که ما در این راستا همه ی تلاش خود را به کار گرفته ای تا شما عزیزان را بدون هیچ نگرانی به نتیجه ی مطلوب برسانیم بنابراین با ما در ارتباط باشید تا همراه شما عزیزان باشیم. هر نوع کاشت با هر نوع مدل را برای شما به آسانی ارائه خواهیم داد.

کاشت ناخن

کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن با ژل و با بهترین و مرغوب ترین مواد انجام می‌شود تا طبیعی بودن و زیبا بودن خاصی برای شما داشته باشد و از عضو بدن شما که دست و پا و ناخن شما عزیزان میباشد به بهترین شکل ممکن و با تجربه ی خود مراقبت خواهیم کرد بنابراین کاشت ناخن با ژل را به ما بسپارید تا به زیبایی و رویای خود جامه ی عمل بپوشانید.

آخن های عضوب از بدن هستند که بسیار زیبایی خاص دارند و می‌توانند با زیبایی خود به شما اعتماد به نفس بالایی بدهند کاشت یکی از بهترین گزینه هاست که شما عزیزان میتوانید زیبایی را به دستان خود هدیه دهید و کلینیک ها و مراکز معتبر در این راستا با ما همراه خواهند بود. دیگر نیازی نیست که نگران ناخن های خود باشید و میتوانید با کاشت زیبایی آنها را دوچندان کنید ما همه نوع مدل و طرح و رنگی را در آرشیو خود داریم تا با ظرافت و نقش و رنگ منحصر به فرد آنها را بر روی ناخن های شما اجرا نماییم .

کاشت ناخن با ژل

کاشت ناخن کوتاه

کاشت ناخن به صورت کوتاه و کاملا طبیعی را از ما بخواهید همچنین هر نوع طرحی که بخواهید بر روی ناخن شما پیاده سازی خواهیم کرد و در این زمینه با شما تمام تلاش خود را به کار میگیریم که موفقیت را به شما ارزانی بداریم. زیبایی شایسته ی همه ی بانوان سرزمین میباشد و ما می‌توانیم به زیبایی شما عزیزان کمک کنیم و در این راستا زیبایی چشم گیری را به شما ارزانی داریم.

همچنین افرادی هستند که می‌خواهند ناخن های ظریف داشته باشند زیرا ناخن ها در زیبایی دستان شما عزیزان اثری فوق العاده دارد ما با بهترین مواد میتوانیم زیبایی دستان شما عزیزان را حفظ نماییم و هر سلیقه و معیاری که داشته باشید را پیاده سازی خواهیم کرد.

ناخن با هر نوع سبک و سلیقه ای و هر نوع اندازه ای مطابق میل شما انجام میشود همچنین متخصصان ما نیز ناخن های مناسب دست و فرم ناخن های شما به شما پیشنهاد میدهند تا در این زمینه در راستای انتخاب نوع با موفقیت بیشتری عمل کنید .

کاشت ناخن کوتاه

کاشت ناخن پا

کاشت ناخن برای پا ها برای بانوان و افرادی که دارای مشکلات ناخن هستند یا ناخن آنها میشکند و یا هر مشکلی دارد با کاشت ناخن می‌توانند از مشکلات نرمی ناخن و… برای همیشه راحت شوند همچنین هرفردی که به دنبال کاشت ناخن و طراحی های ویژه و به روز نیز رویناخن پا خود میباشد تنها روش ممکن مراجعه به بهترین مرکزی است که مراحل کاشت را به صورت حرفه ای و تخصصی به انجام می‌رساند ما در این مقاله در این راستا آمده ایم تا بهترین کلینیک ها و تخصصی ترین و حرفه ای ترین افراد را به شما عزیزان معرفی کنیم بنابراین با ما در ارتباط باشید.

کاشت ناخن پا

کاشت ناخن دخترانه

بسیاری از افراد به دنبال کاشت ناخن های خود به صورت دخترانه و کاملا طزیف هستند همچنین طرح ها و رنگ های ظریف در این راستا می‌توانند به تحقق این خواسته کمک کنند کاشت باید مطابق با سلیقه و خواسته ی مشتری انجام شود. بنابراین هر نوع نمونه کاری را که پیشنهاد دهید و هر نوع جلوه ای را می‌توانیم برای شما عزیزان پیاده سازی نماییم تا در این راستا موفقیت را به شما ارزانی دهیم اعتماد شما عزیزان مهم ترین سرمایه ی ماست و ما نیز از این سرمایه به نحو مطلوبی برای دوستی و حفظ اعتماد همیشگی شما استفاده خواهیم کرد بنابراین کاشت ناخن دخترانه را به ما بسپارید و ابدا نگران هیچ موضوعی در این زمینه نباشید.

کاشت ناخن دخترانه

کاشت ناخن نچرال

کاشت انواع ناخن ها به صورت کاملا نچرال و طبیعی توسط تیم های متخصص انجام می‌شود بنابراین زیبا ترین و بهترین و هم چنین مدرن ترین کاشت ها را برای شما انجام می‌دهیم و با ترکیبی از رنگ و مدل زیبایی دستان شما عزیزان را چندین برابر خواهیم کرد با ما در ارتباط باشید تا نمونه کار های فوق العاده زیبا و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر میخواهید ناخن های طبیعی بکارید متا این رویای شما را تحقق خواهیم بخشید .

کاشت ناخن نچرال

کاشت ناخن فرنچ

کاشت ناخن فرنچ

قیمت کاشت ناخن

هزینه و قیمت کاشت ناخن ها بسیار متفاوت است اما زیبایی و سلامتی افراد از آن بسیار مهم تر میباشد بنابراین حتما دقت داشته باشید تا مراحل کاشت را در معتبر ترین کلینیک و مرکز کاشت توسط متخصص ترین و با تجربه ترین افراد انجام دهید تا در آینده با مشکلی مواجه نباشید بنابراین نگران هزینه ها و قیمت ها نباشید همچنین ما با تخفیفات و قیمت های مناسبی که برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم در این زمینه با بهترین و منطقی ترین قیمت میتوانید مراحل کاشت را به بهترین شیوه انجام دهید.

به هر مرکزی که کاشت را با قیمت پایینی ارائه داد مراجعه نکنید زیرا که هزینه در برابر سلامتی شما بسیار ناچیز و بی مقدار است ابتدا در زمینه ی نمونه مکار ها و نوع و روش های کاشت تحقیق کنید و سپس میزان تجربه و مهارت متخصص مربوطه را به دقت بررسی نمایید .

قیمت کاشت ناخن

بهترین مرکز کاشت ناخن

ا در این مقاله همه چیز در مورد کاشت ناخن را شرح داده ایم و همچنین قصد داریم تا بهترین مراکز کاشت ناخن را در این زمینه به شما معرفی کنیم بنابراین با تجربه و توانایی حرفه ای در زمینه ی تحقق هر نوع کاشت با هر نوع طرح و رنگی آماده ایم تا در کمترین زمان ممکن، بهترین هزینه با کیفیت ترین و طبیعی ترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

ما همچنین می‌توانیم نمونه کار های مختلفی به شما پیشنهاد دهیم و با توجه به فرم دستان شما عزیزان زیبا ترین و مناسب ترین مدل ناخن را برای شما عزیزان بکاریم بنابراین با شماره های ما در تماس باشید.

ما بهترین مراکز را که نزدیک محل شما باشد در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم تا ششما در کمترین زمان ممکن به بهترین کلینیک و مرکز متخصص مراجعه نمایید و در این راستا موفق باشید تنها کافیست با شماره ها تماس حاصل فرمایید

بهترین مرکز کاشت ناخن

انواع روش های کاشت

کاشت به روش پودری

از نوع پودری به این صورت استفاده میشود که یک ناخن مصنوعی یا تیپ را زیر ناخن قرار میدهند و میچسبانند و مواد پودری را برای مسطح کردن سط ناخن میکشند .

کاشت به روش قالبی

برای ناخن های کاشته شده به روش قالبی نیازی به رعایت دقت و ظرافت خاصی وجود ندارد همچنین زیرا کعه این ناخن ها به صورت قالبی هستند و آسان ترین روش کاشت میباشد همچنین مراقبت از آنها باید با دقت باشد و آب رسانی مداوم به آنها باعث خرابی آنها خواهد شد همچنین این نوع کاشت برای ناخن هایی که هم شکل و مدل نیستن پیشنهاد نمیشود و به افرادی که ناخن های یک شکل در همه ی انگشتان دارند توصیه میشود.

کاشت به روش میکسپ

انواع روش های کاشت ناخن

کاشت به روش ژله ای

این روش همانند روش پودری میباشد اما ماده استفاده شده برای سطح کار متفاوت است و ماده ای ژله ای استفاده میکنند.

کاشت به روش فرمر

در این روش ابزاری روی ناخن قرار میگیرد که جنسی کاغذی با طرح و مدل مختلف وجود داد و متخصص ناخن اندازه ی دلخواه را برش میدهد و مواد را روی سطح مانند روش های دیگر میکشد.

نکات برای مراقبت پس از مرحله ی کاشت

نکات برای مراقبت پس از مرحله ی کاشت ناخن

پس از انجام مراحل کاشت ناخن خود باید نکات زیر را رعایت نمایید.

با ناخن‌های خود کار نکنید

از دستکش استفاده کنید

از آب و رطوبت زیاد دوری کنید

از آتش و حرارت دوری کنید

از استون‌ها و پاک‌کننده‌های حاوی استون و الکل استفاده نکنید

ناخن‌ها را با کرم‌های مرطوب کننده، مرطوب کنید

ریموو کردن ناخن‌ها را به متخصص بسپارید

از روغن‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید

مانیکور کردن بعد از ریمو را فراموش نکنید

از مصرف مواد آرایشی چرب اجتناب کنید

چه کسانی نباید اقدام به کاشت ناخن نمایند؟

افرادی که دارای بیماری های عفونی و قارچی و باکتری ای هستند بهتر است که مراحل کاشت را انجام ندهند و در این زمینه با متخصصین مشورت و مشاوره داشته باشند.

همچنین برای دریافت مشاوره های حرفه ای میتوانید با ما نیز همراه باشید ما بهترین مراکز کاشت در جهانشهر ، عظیمیه ، مهرشهر ، شاهین ویلا ، آزادگان ، باغستان ، گلشهر ، گوهردشت و …. را به شما عزیزان معرفی میکنیم و نمونه کار های آنها را به شما معرفی میکنیم همچنین در ایام کرونا نیز به صورت کاملا تخصصی تر و حرفه ای تر با نهایت بهداشت به صورت تک نفره با رعایت پروتوکل های بهداشتی خدمت رسان شما عزیزان هستیم .

برداشتن ناخن کاشته شده

همچنین برای برداشتن ناخن‌های کاشته شده نیز میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را به مطلوب‌ترین شکل همراهی نماییم و به نتیجه‌ی مطلوب برسانیم .

مراحل کاشت ناخن

مراحل کاشت ناخن

    برای اینکه بخواهید اقدامات لازم برای کاشت هر نوع ناخنی را انجام دهید قبل از هر چیز باید اقدام به خريد و تهیه ی لوازم کاشت ناخن نمایید و پودر کاشت را آماده سازي نمایید  همچنین باید زيرسازی های لازم را انجام دهید و از پرايمر ناخن استفاده کنید و متخصصین با تجربه ی کاشت اقدامات چسباندن ناخن را با تجربه کافی و دقت بالا انجام دهند پودر ناخن را تهیه و اماده سازی نمایند و سپس اقدام به کاشت نمایند .

کلیه ی مراحل حتما باید توسط یک متخصص با تجربه و توانا انجام پذیرد و روی مواد حتما مواد ضد قارچی بزنند دقت داشته باشید که ابزار و وسایل مود استفاده باید کاملا بهداشتی و پلمپ باشد و ظروف و قلمو و هر ابزار کاری باید با محلول ضد عفونی کاملا تمیز شود و مراقبت های بعد از کاشت نیز انجام شود همچنین برای ترمیم ناخن و یا برداشتن ناخن ها نیز میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی نماییم. کلینیک کاشت پبا باید کاملا بهداشتی و مجهز به امکانات باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *